D N O #17
SMYSLY A NESMYSLY SPODNÍCH PROUDŮ Má to jaký smysl obírat se smyslem? Estli to není zase jako s tou smyslností … jakože jinej kraj, jinej mr(-a-)v, jako s tím koktejlem, páč např. dyž tantra je ontologií, tak Atlanťani, aby to mělo koule, jí daj visačku porno a jaksi jim nemíní docvaknout, že květ (lat. flos) je pohlavním orgánem rostliny; zkrátka vedou si dál ty svý náboženský války, ale válka se tomu už neříká, od toho mají floskule, aby se jim to lépe přeznačkovalo … haf … např. státní orgáni, kteří maj na hrbu boření chrámů a náboženský útisk všeho druhu i nadále v plánu, pošlou za mříže konceptuální umělkyně, prosím pěkně (za neúctu vůči náboženské společnosti!), asi že jsou to takový pussy … no ja, srát na limbický substrát, stát sežere tě beze ztrát … Oči houby vidí, podhoubí pro ně neexistuje, ještě tak atomový hřib … pastva pro oči; teoreticky se vidina žene se k vidinám, kam jinam s praxí?, prach jsi a jak říká apoštol: „Žijeme z víry, ne z toho co vidíme.“
– a babičko, proč máš tak velký OČI? Pláštík jevu z/působí tmu jak v ranci; rámci říkáme paradigma, hruPka, zima mne z toho jímá, Pussy Riot milují Johna Cage, to je na houby, soudkyni to nezajímá, co nevidět raději chtíti nevidět; není to ideál idea? (idea=vzhled; z ř. idein=vidět); čistě teoreticky (z ř. theoreo=pozoruji, zřím; thoria=podívaná), z HLEDISKA intuitivní etymologie (tedy teoreticky) je teorie přímo prozřetelností (provident=prozíravý), jak tomu nasvědčuje prefix TEO (tzn. boho-; týkající se boha); viz providential (=božskou prozřetelností způsobený); to je osud (až dosud!) co týče se názoru (zeptejte se Pavlínky), je evidentní (z lat. videre=vidění), že se nevztahuje pouze k zraku, zřejmost musí být ozřejmena, samá voda … přihořívá, týká se to jména! |
D N O #17 [zima 2012]
|