D N O #6
ČASOPIS SPODNÍCH PROUDŮ Téma (-ta) čísla jsou různé subjekty. Co to má být? Nemá to být v jednotném čísle? Snad ano. Je tu totiž subjekt jedna, o kousek dál subjekt dva atd. – máme tu první subjekty. A teď mě zajímá situace, kdy si mořská řasa uvědomí, že je subjekt, opustí dno a vyleze na břeh, kde ona elektrochemická substance z kosmické polévky vnímá – uvědomuje si – „vědomí“. Pochopitelně, že i kámen vnímá (tzn. reaguje na podměty dalších subjektů, např. na zážeh dynamitu se rozskočí). Vnímá voda i člověk. A přesně od tohoto tu má hudbu. Vše ostatní je komentář, protože kibiců není nikdy dost. „Různé SUBJEKTY“ jsou fikčné světy fikčních identit, dno je prototyp hroutící se ku Tobě s dalšími opusy … Co je ovšem subjekt a co je originalita, co je co, kdo je kdo, kdo ví Dno je fikce, těch subjektů oběť. Styčné body mezi (a meze) hudbou industriální, taněční, alektronickou aj. mapuje CD příloha „Různé subjekty 1“ (+texty a rozhovory se k tomuto vztahující), geometrickou deskriptivu mezi vizuálním a zvukovým se zde zabývá P. Panhuysen, vztah mezi sošným a poetickým zkoumá Vašek Kyselka (viz výtvarná příloha) a dále postupujte dále do vozu … divadlo fermentací … takoví jsme tací, jémine!!!!!!!!!!!!!!!atd. |
D N O #6 [červen 2007]
Obsah: |